PlusKinderopvang

Op KC De Heidevlinder bieden wij opvang voor kinderen in de leeftijd van 0 – 12 jaar. Wij hebben:

* Een baby/dreumesgroep (0-2 jaar)
* Peuteropvang/ VVE (vanaf 2 jaar)
* Kinderdagopvang (2 – 4 jaar)
* Buitenschoolse opvang (4 – 12 jaar)

PlusKinderopvang De Heidevlinder is onderdeel van Kindcentrum CBS De Heidevlinder. Wij werken samen, zorgen samen voor een doorgaande lijn en organiseren gezamenlijke activiteiten. Bijvoorbeeld: modderweek, kerst- en sinterklaasviering, schoolontbijt, samen gymmen in het speellokaal, samen buitenspelen, Sint Maarten lopen en een juffenfeest.

Ons aanbod

U kunt bij ons terecht voor professionele en betrokken opvang. Wij bieden een fijne en veilige plek waar uw kind kan spelen, groeien en bloeien. Bij PlusKinderopvang zeggen wij:

‘Een kind is de mens op zijn mooist! Ieder kind is uniek en heeft het recht te ontdekken wie het is. De pedagogisch medewerker is een professional die het kind ondersteunt, stimuleert en motiveert. De kernwaarde is respect. Respect in omgang met volwassenen en kinderen, met elkaar, materialen, de omgeving en de natuur.’

Voor meer informatie over onze opvangmogelijkheden en tarieven kunt u terecht op de website van PlusKinderopvang.

Heeft u interesse in een vrijblijvende rondleiding? Dat kan! Neem gerust contact met ons op voor een afspraak.

Locatiemanager PlusKinderopvang: Marije Kelder
Emailadres:m.kelder@pluskinderopvang.nl