Documenten

TitelBeschrijvingBekijk
Verzoek tot verlening extra schoolverlofMet dit formulier kunt u extra vrije schooldagen aanvragen.Verzoek tot verlening extra schoolverlof (pdf)
ActiviteitenkalenderDeze informatiekalender geeft u de handzame informatie die u het hele jaar nodig hebt.
U krijgt zo zicht op welke personeelsleden er werken op onze school. Ook leest u op welke dagen en in welke groepen ze lesgeven of groepen begeleiden. Verder geeft de kalender
een overzicht van de activiteiten die we dit jaar organiseren en wanneer de vakanties en de vrije dagen zijn.
Activiteitenkalender cbs De Heidevlinder 2023-2024 (pdf)
SchoolgidsMet de schoolgids wordt u geïnformeerd over het reilen en zeilen op school. Alle schoolse zaken en zaken die niet of nauwelijks veranderen staan in de schoolgids.Schoolgids 2023-2024 KC cbs De Heidevlinder (pdf)
AVG toestemmingsverklaring foto’s e.d.Met deze brief vragen we uw toestemming voor het gebruik van beeldmateriaal van uw zoon/dochter.AVG toestemmingsverklaring foto’s e.d. (pdf)
RespectprotocolDit protocol heeft als doel om alle kinderen zich bij ons op school veilig te laten voelen, zodat zij zich optimaal kunnen ontwikkelen. Door elkaar te steunen en wederzijds respect te tonen, stellen we alle kinderen in de gelegenheid om met veel plezier naar school te gaan.Respectprotocol (pdf)